Wednesday, March 4, 2015

Dengan Nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang

Salam perkenalan dari ummu Hannah 

Nama saya, Hertiana Hasbullah, umur 28 thn (2015), ibu kepada seorang anak yang hebat, Nurhannah Khadijah dan saya seorang yang sangat "newbie" dalam dunia blog dan bisnes. Sejujurnya, before this,  i'm not interested to read others people blog, (bukak blog cari resepi adalah, hehe). 

Starting new chapter as a mother in June 2014, exactly on 30th of June (2nd Ramadhan 1436H), my life totally change upside down. Saya mula bukak blog baca anything regarding babies, new motherhood, breastfeeding etc etc. 

And i'm also new comers in business world. Hehe, dah boleh expect kan what type of business that i'm handling.............YUP, saya jual Nursing & Maternity Blouse & SHAKLEE. :) . 
Shaklee ID: 1096556

Dah lama plan nak business betul2. Saya penah jual donut masa universiti untuk club eee, (untung tau), penah buat business tuisyen score a (yess, yang ni terpengaruh, bukanlah satu passion).

Since My PASSION now is my baby ( and soon more baby insyaALLAH, :) ), saya mula cari produk yang sangat sangat sangat best, selamat, berguna, good for  mothers and babies. 

Nanti nanti saya share my self experience menggunakan produk shaklee as a lady, supplement as a children and student (mak saya bg saya makan scott emulsion kecik2 dulu, vits 21st century etc)....as a mother, breastfeeding mother. Juga pengalaman orang2 disekeliling yang menggunakan produk SHAKLEE dan juga Nursing & Maternity Blouse yang saya jual yang sangat best, murah etc. Senang citer, saya jual produk yang best2 jelah. :)






No comments:

Post a Comment